Bloc de notes, apunts i fragments

divendres, 26 de novembre del 2010

Me'n vaig a Itàlia!


Sí senyor, tal com dos i dos són quatre, aquest blogaire se'n va tres dies a Itàlia. Bye, bye, rutina i avorriment! I navegaré pel llac d'Iseo una estona. Marxaré aquesta tarda, i tornaré dilluns de bona hora, tot just per anar a la feina com si res. Tan xulo com sóc, em presentaré a l'oficina amb els ulls brillants i el cos lleuger i bronzejat.

-Menudo eres tu! -em diu el meu amic Alonso, que s'acaba de comprar un Ipod i dos dies després un e-book, més que res per imitar-me. Com no podia ser daltra manera. Miracles comercials de l'enveja.

A l'Alonso no li confesso que jo he imitat en Fede, el meu veí del segon. Fede el pantallas, que li diem.

L'avió surt d'Alguaire a les tres de la tarda, i aterra a Bergamo una hora i mitja després. Allà llogaré una berlina Wolkswagen que em costa una pasta (65 euros per dia), però ben invertida. Al llac d'Iseo hi arribo a mitja tarda, i ja em tenen preparat un iot fulgurant (350 euros de lloguer), amb els estris de pesca (125 eurets més), i quatre pizzes extraordinàries i congelades de la Pizzeria Casanova (a 25 euros la peça, però estan divinas de la muerte), etc.

No patiu, les estimades lectores i lectrius, que dilluns al vespre us deixo una crònica detallada dels fets. Petonets per a totes!

2 comentaris:

marta (volar de nit) ha dit...

Quin festival! Torna sencer, eh! :P

Lluís Bosch ha dit...

Calla calla, quem'han entrat a robar mentre era fora!